Termin: 06-13.05.2017
Jednostka: katamaran Lagoon 400 S2 z roku 2015 s/y Myrto
Ilość uczestników: 10 osób
Trasa: Ateny – Angistri – Epidavros – Vathi – Poros – Hydra – Ermioni – Ateny – Lavrion

Rejs rozpoczęliśmy na lotnisku w Berlinie, po około dwugodzinnym locie wylądowaliśmy na międzynarodowym lotnisku w Atenach. Do mariny Alimos Kalamaki dotarliśmy standardowo autobusem X96.
Po dostarczeniu nam zaopatrzenia z pobliskiego, sprawdzonego już marketu wyruszyliśmy kolejny raz po grecką przygodę. Pogoda i humory były bez zastrzeżeń. Udało nam się odwiedzić nowe miejsca, a tym, którzy byli pierwszy raz pokazać te, które już znaliśmy. We wszystkich portach rozkoszowaliśmy się przysmakami greckiej kuchni, a w Epidavros dodatkowo odbyliśmy wycieczkę autobusową (25 min. w jedną stronę), aby zobaczyć godny polecenia antyczny amfiteatr i muzeum rzeźb.

Na koniec sobotę po opuszczeniu jachtu mieliśmy cały dzień do dyspozycji, bo lot do domu przewidziany był na 21.45. Wynajęliśmy busa i zwiedziliśmy Świątynię Posejdona oraz kilka nadmorskich miejscowości.
Zjedliśmy obiad w cudownej scenerii i na kawę z ciastkiem zawitaliśmy do Lavrionu. Ciężko nam było wracać do Aten, a jeszcze ciężej do kraju, ale pocieszała nas myśl o ponownych wyprawach.